دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سبز با کیفیت دانلود اهنگ جدید مورد علاقه خودتان را میتوانید با کیفیت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سبز با کیفیت دانلود اهنگ جدید مورد علاقه خودتان را میتوانید با کیفیت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام من باید زنگ بزنم به بچگیم

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام من باید زنگ بزنم به بچگیم با کیفیت بالا
Download New Music Reza Yazdani – Man Bayd Zang Bezanam Be Bachegim

دانلود آهنگ رضا یزدانی
ترانه : مهدی ایوبی , تنظیم : محمد خرمی نژاد
متن آهنگ جدید رضا یزدانی من باید زنگ بزنم به بچگیم
میدونم خیلی گرفتاری دارین سر برجه و بدهکاری دارین
بابتِ مزاحمت شرمنده م ته جیبتون یه دوهزاری دارین
من باید زنگ بزنم به بچگیم من باید زنگ بزنم به کوچه مون
به روزایه دلخوشیهای کوچیک به شبایِ خنده های بی امون
دله من تنگه برای خونه مون برای جوونیای مادرم
من فقط میخوام صداشو بشنوم من دلم تنگه برای پدرم
من باید زنگ بزنم به رفقام که برن دوچرخه مو سوار شن
که نذارم قدشون بلند شه مثه من اینجوری گریه دار شن
من دلم تنگه برای مدرسه م واسه نیمکتی که خیلی تنگ بود
زنگه تفریح پر از نارنگی چه اهمیتی داشت که جنگ بود
من میخوام زنگ بزنم به برفِ دی به زمستونی که با ما قهره
من باید به آسمون خبر بدم که به جاش چه دودی روی شهرِ
حیف از کسی که جای زندگی لا به لایِ خاطره گیر افتاد
حیف که نفهمیدیم پیر شدیم حیف که دوزاریمون دیر افتاد
میدونم خیلی گرفتاری دارین سر برجه و بدهکاری دارین
بابتِ مزاحمت شرمنده م ته جیبتون یه دوهزاری دارین

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام ابرو کمون

 دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام ابرو کمون

Download New Music Yousef Zamani – Abro Kamon

دانلود آهنگ یوسف زمانی
ترانه و موزیک: یوسف زمانی , تنظیم: فتاح فتحی
متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام ابرو کمون :
میشه بگی همیشه اینجوری دل تو صافه
یه جوری عاشقتم که همه رو کرده کلافه
مگه مث تو بازم هست داری میشکنی سر و دست
یه موقع نشی یه مجرم آخه خنده هات کشنده است
ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم
جون بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم
ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون
حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون
حرص نده انقد منو تنهایی جایی نرو
شوخی ندارم که باهات میمیرم ازم بگیرن تورو
ازت یه تار مو کم شه نمیدونی که چی میشه
میگی خیال تو راحت هست حواسم چیزی نمیشه
ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم
جون بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم
ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون
حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون
مگه مث تو بازم هست داری میشکنی سر و دست
یه موقع نشی یه مجرم آخه خنده هات کشنده است
ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم
جون بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم
ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون
حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون

دانلود آهنگ امیرعلی بنام کم استخاره کن

 دانلود آهنگ امیرعلی بنام کم استخاره کن

 دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام کم استخاره کن با بالاترین کیفیت

Download New Music AmirAli – Kam Estekhare Kon
ترانه ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیرعلی
پیانو : علی فرهنگی , گیتار : امیرعلی
متن آهنگ جدید امیرعلی بنام کم استخاره کن :
چه کردی با دلم آخه شدم مثه یه آدم

نمیتونم بگم شدم بدبین به هر چیزی

شاید اینم باشه یه نوع مریضی

مگه تو دل نداری داری خوب ازش استفاده کن

وقتی میخوای یه حرف خوب بزنی کم استخاره کن

انقد آدما رو از بالا نگاه کردی رد دادی

از آدمای دورو برت کم سوء استفاده کن

مگه تو چی دیدی توی خودت بگو ما هم بدونیم لااقل

یا اگه تو رویا با توهمی یه روانپزشک داریم ما این بغل

دانلود آهنگ امیرعلی بنام کم استخاره کن

دانلود آهنگ علی زند وکیلی بنام شهر حسود

 علی زند وکیلی بنام شهر حسود
دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام شهر حسود با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Zand Vakili – Shahr Hasod
ما از این شهر غریبه بی تفاوت کوچ کردیم از رفیقا زخم خوردیم تا یه روزی برنگردیم
خونمون رو دوشمونه ما یه آه دوره گردیم ما واقعا با هم چه کردیم
ما غنیمت های بی رویای این جنگای سردیم زندگیمون کو ببین ما کشته های بی نبردیم
بی خبر از حال هم آواره ی دنیای دردیم ما واقعا با هم چه کردیم
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
پس بدین فرصت خندهامو پس بدین شادی تو صدامو پس بدین قلب عشق آشنامو
لااقل پس بدین گریه هامو …
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …

آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام شهر حسود